Blog
Archiwizacja danych na bieżąco w Salonerze
Zarządzanie Salonem
Komu przyda się opcja archiwizacji danych i jak z niej korzystać?
Archiwizacja danych jest niezwykle przydatną opcją dla właścicieli salonów z branży beauty, którzy chcą usprawnić zarządzanie swoimi biznesami i zapewnić bezpieczeństwo danych klientów.
Dzięki archiwizacji możliwe jest skuteczne zarządzanie danymi klientów i historią ich wizyt. Taki sposób prowadzenia działalności ma na celu przede wszystkim optymalizację zarządzania danymi.
Optymalizacja zarządzania danymi w salonach beauty
Część salonów z branży beauty prowadzi taki model zarządzania biznesem, który nie zakłada przechowywania danych z terminarza z poprzednich miesięcy. Pozwala im to skupić się na bieżącej obsłudze i planowaniu przyszłych wizyt, jednocześnie minimalizując ryzyko nieautoryzowanego dostępu do archiwalnych informacji.
Bezpieczeństwo danych klientów
Dzisiaj zdecydowana większość klientów przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa swoich danych. Świadomość, że ich dane są bezpieczne i nie są przechowywane dłużej niż to konieczne, stanowi dodatkowy atut i podnosi poziom zaufania do salonu. Warto podkreślić, że salony beauty, które dbają o bezpieczeństwo danych i efektywne zarządzanie terminarzem, zyskują na popularności.
Jak korzystać z opcji archiwizacji danych?
Już tłumaczymy! Archiwizacja danych w Salonerze jest bardzo prosta. Wystarczy wejść w odpowiednią zakładkę i wybrać zakres dat, z których dane chcemy zarchiwizować. W ciągu 48 godzin dane zostaną usunięte. I już!
Dzięki temu salon może skupić się na świadczeniu najwyższej jakości usług, jednocześnie dbając o prywatność i bezpieczeństwo swoich klientów.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, a jeszcze nie korzystasz z Salonera, zachęcamy do skorzystania z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Podczas tego okresu będziesz mieć możliwość przetestowania funkcjonalności, jakie oferuje system.