Blog

Jak utrzymać klientów z pomocą systemu?

utrzymanie klientów salonu

Zarządzanie Salonem

System do zarządzania salonem pomoże Ci utrzymać klientów

Zarządzanie salonem beauty to już niestety nie tylko kwestia świadczenia usług na najwyższym poziomie. To także troska o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Nowoczesne rozwiązania, takie jak systemy do zarządzania salonem, oferują szereg narzędzi, które pomagają w utrzymywaniu z nimi dobrych relacji. Dowiedz się, jak odpowiednio wykorzystany system może wspierać Twój salon:

Automatyzacja komunikacji z klientem

System, taki jak Saloner, pozwala na automatyczne wysyłanie przypomnień o wizytach, powiadomień o promocjach oraz specjalnych ofertach. To prosty sposób, aby przypomnieć klientowi o nadchodzącej wizycie i zmniejszyć ilość sytuacji, w których klient nie pojawia się w umówionym terminie.

Personalizacja oferty

 Platformy do zarządzania salonem przechowują informacje o preferencjach Twoich klientów i historii ich wizyt. Dzięki tym danym, możesz przygotować spersonalizowane oferty, które wpasują się w oczekiwania klientów. Indywidualne podejście sprawia, że klienci częściej wracają, bo czują, że salon odpowiada na ich potrzeby.

Programy lojalnościowe

Kolejnym elementem jest możliwość wdrożenia programu lojalnościowego, dzięki którym klienci będą zbierać punkty za wizyty czy zakupy, które później mogą wymienić na zniżki lub nagrody. Takie rozwiązanie zmotywuje Twoje klientki do częstszych wizyt i z pewnością sprawi, że będą polecać Twój salon znajomym.

Analiza satysfakcji klientów

Jeżeli jeszcze nie zbierasz opinii klientów, najwyższy czas zacząć. W systemie Saloner opinie mogą wystawiać osoby, które były u Ciebie na wizycie. Opinie to ogromna wartość i podstawa wiarygodności danego salonu. Poza tym, to doskonały sposób na monitorowanie poziomu zadowolenia i dostosowywanie oferty, aby jeszcze lepiej odpowiadała potrzebom Twoich gości. Klienci poczują, że ich zdanie ma znaczenie.

Wygodne umawianie wizyt

Platformy do zarządzania salonem oferują funkcje rezerwacji online, dzięki którym klienci mogą umawiać się na wizyty o dowolnej porze. Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak ten element jest istotny w dzisiejszych czasach, w których chcemy mieć wszystko w zasięgu kilku kliknięć w smartfonie. Zapisy online to wyjście naprzeciw Twoim klientom.

Kontakt z klientem

Możliwość wysyłania SMSów z informacjami o nowościach i promocjach pozwoli Ci utrzymywać stały kontakt z klientami. Może akurat przypomnisz w ten sposób klientce, że chciała się umówić na paznokcie czy farbowanie.

Przetestuj system podczas darmowego okresu próbnego

System do zarządzania salonem to narzędzie, które pomaga nie tylko w organizacji pracy, ale również w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Luty to idealny moment, żeby spróbować. Jeżeli zdecydujesz się na rozpoczęcie współpracy między 12 a 16 lutego, otrzymasz zniżkę -14% na abonament przez pierwsze 3 miesiące.